Rambo
Administrator
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:40, 07 Sty 2015 Temat postu: Zasady umieszczania informacji o spotkaniach |
|
|
1. Nazwa tematu musi być odpowiednio oznaczona według wzoru:
[RODZAJ] Data, miejsce lub tytuł spotkania
2. Rodzaje spotkań:
[TREN] - trening
[SZKOL] - szkolenie
[STRZ] - strzelanka
[MIL] - milsim
[ZLOT] - zloty militarne i rekonstrukcyjne
[LARP] - larp, gra terenowa
[INNE] - inne ewenty, np. biegi kondycyjne lub na orientacje
3. W pierwszym poście organizator opisuje przebieg spotkania (scenariusz, limity, wpisowe, itd.).
4. Każda osoba chętna na spotkanie wpisuje się na listę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|